Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Salam,

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan juga memohon ampun sekiranya terdapat kekasaran bahasa semasa memberikan komen dan sebagainya... maklumlah saya hanya insan biasa :)

InsyaAllah saya dan abang bulat akan beraya di BM pada tahun ini... tapi sekejap je, seminggu je. Tak boleh lama-lama sebab Dr tak bagi ke ke ke... lepas Raya nanti Dr dah nak bagi MC suruh lepak kat rumah... jangan buat keja, lepak je... perghhh akan membesar bagai johan le saya dan babies...

Untuk kenkawan yang beraya di perantauan... relaxlah jangan sedih2, untuk yang beraya di M'sia pun jangan la dok sedih2... gumbira OK.

Cau cin cau

~dariBMkeKK~

5 comments:

KV said...

salam aidilfitri, maaf zahir dan batin.

Zetty said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri .. maaf kalau ada salah & silap .. enjoy ur raya holiday:)

Ayu Mohamad said...

selamat ari raya..
aku pon tak sabaq menunggu nih hehehehe
take care ok..

Irfa said...

SALAM ALINLAI..
salam aidilfitri, maaf zahir dan batin..APDET...........

Alinlai said...

KV,
selamat beraya lagi :)

yatie,
sama le... 0 - 0 ok :)

ayu,
u too... nanti pi melawat umah hang... :)

irfa,
salam :) ok nanti update (kalu rajin) ke ke ke