Wednesday, July 23, 2008

Penat dan ngantuk

Salam,

Ngantuk sungguh la... tapi tak bleh tido kat opis le ni. Memilih tempat ooo lagi pun kalau tido nanti bila jaga sakit belakang dll. Jangan ambik risiko.

Jenuhlah tahan mata ni...

Hujan kat sini... since morning. Rasanya akan melarat sampai ke petang. Tak pe la sejuk skit alam maya. Sejuk-sejuk ni... tido pun best :)

Malam tadi dah pi beli rambutan... ke ke ke makan sampai kena tegur suruh berhenti sebab takut batuk. Iyelah.. sat lagi kalau batuk bukan susah diri sendiri je, yang memantau pun susah gak. Layannnnnnnnnn!!!

Pagi pi klinik, MIL tetiba je tak boleh pusing leher sana sini... urat masuk angin camtu le kot. Lama gak kat klinik, sementara Dr check dia, kami pi makan nasi lemak kat kedai belakang klinik. Sedap gak. Dekat 10am baru siap... hantar MIL balik rumah SIL yang dlm pantang tu, lepas tu kami pun 10.30am baru masuk opis ke ke ke

Pukul 1pm kuar makan, sebab abang bulat dah lapaq, dia ada kelas 10.30am - 1pm. Order la bihun goreng... w'pun tawar tapi habis juga tu... isk isk isk.

Hari ni tataulah pukul brp nak balik... harap-harap awal la sikit... malas la menunggu kat opis ni, walaupun ada internet segala tapi lepak rumah lagi best. Bolehlah tengok TV, lepak sana sini... kemas apa yang patut :)

Ok... cukuplah sampai sini, tadak citer makanan le... kalau ada baru best nak bercerita ke ke ke. Cau cin cau...

~dariBMkeKK~

4 comments:

-akuni- said...

Oitt... tak dak cerita makanan pulak kali ini... heheheh...

Alinlai said...

Ni,
ke ke ke... itulah pasal, setakat makanan biasa tu tak best la nak cerita... tak pe tunggu masa weekend... ada tu nanti :)

Mummy Rizq said...

org peknen ni memang kuat tido.. hee.. hee..

Alinlai said...

achik,
kwang kwang kwang... kuat makan, kuat tido... hmmm tapikan kalau sblm peknen pun camtu gak skrg ni lagi haru la... ke ke ke layan je la