Tuesday, July 15, 2008

Panas pulak ....

Salam,

Kelmarin masa ni macam ada aircond... ni hari ni tadak rasa plak pelik pelik... agaknya depa ni selang seli kot tutup cepat.

Esok meeting... harap2 makan sedaplah... jangan dok hidang kuih je... mana best. Makan kena sedap, contohnya nasi lemak ke, bihun goreng yang sedap ke... baru ngam. Dah le meeting selalunya lama... eiii ntah apa-apa. Layan je la.

Alamak baru tau tak bagus makan peria masa mengandung... oklah lepas ni tak makan lagi. [Mujurlah durian bleh makan... legaaaaa....] Apa-apa pun kena cari rambutan le balik ni... rasa cam best je kalau makan rambutan yang kita simpan dalam petiais tu. Nyum nyum....

Oklah... tadak le idea sangat pun tapi sementara tunggu nak masuk waktu Maghrib ni taip jugalah... benda yang nak diceritakan cam biasa le cerita makanan... kwang kwang kwang ok cau cin cau :)

~dariBMkeKK~

9 comments:

AppleB said...

ohh sedapnya kalo dpt makan rambutan kuning yg berair-air lagi manis tuh..iskkk..mana mau carik kat sini???

-akuni- said...

Alin, dulu kan masa saya mengandung anak pertama memang suka betul makan durian tapi bila dah lahirkan anak tu dan anak pun dah besar, rupa-rupanya dia tak lalu makan durian.... alahai... terlebih makan masa pregnant kot... heheheh... ala... kebetulan aje tu...

Alinlai said...

Apple,
ha ha ha.... kita cari dlm mimpi la nampak gayanya. Sini rambutan merah pun blom nampak bayang apa lagi rambutan kuning... sabaq sabaq

Ni,
tak pe la tu jimat duit mak dia kalu tak lalu makan durian... bleh la mak dia makan banyak skit kwang kwang kwang... biasanya camtu le kawan2 pun cakap benda yang sama gak ;)

arianna adrizal said...

tiba2 terasa-rasa pulak durian.. alahaiii.. tp takut batok2 pulak. xpelah, akak mkn kan utk sy jelah eh.. hehe

Alinlai said...

anne,
ok je kalau camtu :) nanti bleh pi beli lagi ke ke ke

NONIE AZIZ said...

tak bleh makan peria eik? kenapa eik? tak tau la pulak...

Alinlai said...

nonie,

iye... aku baca kat mana ntah, ibu mengandung dan menyusukan anak2 tak boleh makan peria sebab ada benda apa ntah dlm peria yang akan bagi kesan kat susu... ada org bleh gugur kalau makan peria... erkkkk cam nenas la kot gamaknya peria tu

HAPPYIRFA said...

salam alin..
citer pasal rambutan.tingat rambutan kuning kat depan umah mak aku kat kampung..dah berbuah kot.
hu hu.rindu nak balik kampung

Alinlai said...

h.irfa,
ahaks... itulah pasal, depan rumah kat kg pun ada pokok rambutan yang memanjang berbuah... sedap plak tu, hmmm harap2 balik bulan depan ada le rezeki chek aminnnnnn!!!