Sunday, March 15, 2009

Kekanak berehat

Salam,



Hari ahad camni, untuk org yang tadak kereta mcm kami ni, lepak rumah je la. Aktiviti kat rumah? hmmm biasalah, selain menonton TV yg cuma ada 5 channels... melayan kekanak ni le. Masa aku menaip ni depa dok lena... sejuk camni lena best la. Tapi ntah la... skrg ni jarang sangat tido petang... bagusnya lepas subuh tak plak nak lena balik, bolehlah membaca sebaris dua ayat ke ke ke....

Petang kelmarin bawa depa jalan-jalan kat sini, tapi angin kuat plak... malam tadi adik dah selsema balik, jenuhlah abang bulat sedut hingus dia .... seduh guna suction ... bukan guna mulut ke ke ke...masa baru2 lahir guna mulut... mmg termakan la hingus depa. Layan je la.

Hari ni abang bulat kuar pi 'car hunting' payah gak tadak kereta ni... belilah juga, kalau dpt yg berjenis pakai lama kalau tidak nanti beli lagi ke ke ke... wah cakap mcm byk $... cakap je, bukan kena bayar pun.

Oklah... nak masak... lapaq plak, kekanak dok lena, ambik kesempatan.... cau cin cau





Bye bye - bim dan bam.

~dariBMkeKKkeSTIR~

10 comments:

Hazelsyd said...

Alin,

house rental kat sana baper eks? mahal ker and is it on weekly basis or monthly? kat sini mahal sehh..on weekly basis laks tu.. so kalau bulan tu ada 5 minggu, kopak gaks la, kalau 4 minggu..urut dada laaa hehehe

KV said...

wehehe... mcm kekanak mongol la wajah bim n bam. Mata sepet ek?

NONIE AZIZ said...

banyak betui soklan si hazel nih...hahahaha...apapun..aku nak racun ko alin...amik jer nanti agak-agak nak balik ko amikle keta baru...kekekekeke

Alinlai said...

hazel,
kawasan ni kira murah le... ada yg 400/mth, ada gak yg 350/mth tapi excl utilities... lebih kurang 500/mth kot... kami duduk dlm kampus. kira semester... mahal skit tapi incl utilities... heater tu pakai je sepuas hati. ke ke ke... oklah cost of living tak la semahal bandar lain... bleh la nak makan2 luar lagi ;)

KV,
mata tak sepet... tapi pipi merah yg bulat2 tu eiii kesian gak sebab kalau sejuk sgt mengelupas gak kulit depa

Nonie,
kereta? ohhh sudah semestinya ke keke kamikan ada 2 AP, bawa balik sorang sebiji bleh? ha ha ha... gila kuasa sungguh...opssss study dulu study dulu...

arianna adrizal said...

sis lama ke u kat situ?

geget sket pp dorang utk sy ye hehehehe.

Alinlai said...

anne,
3 tahun insyaAllah.. tak lama sangat kot, lagi cepat lagi bagus ke ke ke i wish aminnnnnnnnnn :)

The White Orchid said...

Alinlai, I miss visiting your blog! And I totally forgot that you were expecting twins. Congratulations. And so sorry I was not here earlier. Take care.

Alinlai said...

White Orchid,
:) so ok they're here, Alhamdulillah. 5 mths old today :)

arianna adrizal said...

3 tawon tak lama sgt??
hu pensan jap. blk sini depa da berlari da kak oii. hehehe.

Alinlai said...

Anne,
kejap je 3 tahun tu ke ke ke... iye berlari bersama-sama kami nanti ke ke ke...