Thursday, January 01, 2009

1.1.2009



Salam,





Cepat sungguh masa bergerak....rasa baru je 2008. Tapi 2008 mmg la rasa cepat, ada dua orang muncul dalam keluarga kami. 35 minggu depa dok dlm perut ni. 2008 ada beberapa fasa dlm hidup aku.... fasa berdua dgn abg bulat, fasa berdua + dua dalam perut dan akhirnya fasa berempat. Alhamdulillah... rezeki :)





Dok menaip ni sambil bg adik minum...dia dok tengok je skrin laptop ni. Teringin nak menaip juga gamaknya.




Abang bulat tadak... dia balik Sdkn, mak mentua sakit. Tapi malam ni baliklah dia... balik hari je pi naik AAsia, balik dengan MAS... kereta kami ada masalah dengan aircond...cuti pun lepak rumah je la. 2 hari adik demam... suhu tinggi gak, 37 - 38 C, Alhamdulillah kakak setakat ni masih OK, harap2 depa ni kembar yang tak le sorang demam sorang lagi demam gak... kalau ada gap seminggu dua tu orait gak.




Mungkin demam tu sebab terkejut kot dok berjalan sana sini... pi 1Borneo la, CityMall la... isk isk isk berjalan sungguh. Aku pandai berjalan-jalan tapi nak masuk opis tak berapa nak pandai ke ke ke...dasar pemalas gayanya. Layannnnnnnnnnn!!!




Kami berempat dah ambik gambar passport, lawak sungguh masa nak ambik gambar budak dua orang ni, nak lena la....pejam mata la... mujurlah skrg ni era digital, kalau tidak jenuh juga. Bulat sungguh muka dua orang ni. Tapi dah best dukung depa sebab dah keras badan ... tapi kalau pangku lama-lama terasa lenguhlah juga. Dah 3 bulan nanti mau 6kg budak-budak ni... layan je la...




Ok selamat menyambut tahun baru Hijrah dan tahun baru Masihi... semoga bertambah rezeki kita semua pada tahun ni aminnnnnnnnn!!!




Cau cin cau




~dariBMkeKK~














16 comments:

KV said...

wah bam2 nya adik dan kakak!

Alinlai said...

KV,
iye adik tu mmg dipanggil bam2 dan kakak jadi bim2 ke ke ke

Ilah said...

eh lin...dah makin bulat la kakak n adik tu...dah mcm papa nye plak dah...hehehehe...

Ilah said...

dah buat persiapan nak "terbang" ke?

Alinlai said...

Ilah,
ke ke ke depa jadi geng bulat ... insyaAllah dah ready sikit2... malas nak masuk opis ni isk isk isk....sabar je la

Anonymous said...

salam tahun baru

ya Allah, seronoknya tgk twin ni :).sepasang ya? tahniah sbb selamat melahirkan mereka :D

moga anak2 ni sihat walafiat sentiasa..

k.long syikin

Alinlai said...

syikin,
selamat thn baru :) dua2 pompuan... tp ramai igt boy...

PuteriSatu said...

alahai tembamnya si kembar nih....kejap je dah 2 bulan lebih kan...membesarkan anak selalu cam tuh la...pejam celik..dah besar dah pun...alhamdulillah..semoga si kembar ni membesar dengan sihat dan bijak ye...

Alinlai said...

tuanputeri,
iye dah dua bulan dah...kejap je, nanti2 sedar2 dah setahun :)

Miim said...

dh besar si kembar berdua nie,
anyway, slmt thn baru utk alin...

AppleB said...

happy new year.

boleh pinjam sorang tak buat peluk2 gomol2 hahhahahahahaha. geram laaaa

Alinlai said...

Miim,
iye kejap je ... tgk balik gambar masa baru keluar rasa tak percaya je sebab masa tu nampak tulang2 je...kesian, skrg ni mak aiii bam bam dah Alhamdulillah...

Apple,
mai la rumah kalau nak gomol2... bisa aje :)

Zek Zek said...

shomeinyer baby twin...nak jugaaaaaaaaaaak

Alinlai said...

kiah,
uiskkk hang dah ada ala ala twins tu kira ok la tu :)

Zareda Norman said...

Alinlai

amik gambar pakai dress ropol ropol plak.. geramnya nengok.,..

Alinlai said...

Zar,
ke ke ke...dress ropol2 alamak mama depa x feminin la tadak plak dress ropol2 untuk kanak2 dua orang ni kwang kwang kwang