Tuesday, January 08, 2008

Sem 2, 2007/08

Salam,

Sibuk? Tak la sangat...tapi ada la keja setiap hari. Kelas walaupun 1 hari je tapi preparation berhari-hari sebab kali ni ngajar benda baru...ok la tak la bosan sangat. Tak kisah pun, layannnnn!!!

Rumah? Semenjak duduk rumah sendiri ni rajin pulak makan kat rumah, balik lambat pun boleh pulak masak... bajet lari ke? Kwang kwang kwang... tidak la sangat tapi macam best je masak kat rumah tu... dapur besar... dan lengkap :)

Cuti? He he he... apa ni baru je masuk keja dah nak bercuti ke? Iye kenkawan... sungguh la aku teruja nak bercuti lagi dan lagi dan lagi.... tetiap hari aku belek-belek website AAsia... kot-kot ada peluang... yang pasti setakat ni peluang yang ada aku dah ambik kwang kwang kwang...

Kerja? Tersangatlah bosannya... tapi bosan macam mana pun persediaan untuk kuliah masih tip top... tak nak la kena komplain dengan budak2... rasa malas dan sebagainya tu masalah aku, jangan babitkan budak2, tak baik oooooooooo....

:) itu saja... cau cin cau

~dariBMkeKK~

11 comments:

simah said...

wei..gambaq rumah ta teringin nak snap ka?

kerja lyn jgn tak kerja! tip top ma 'am kat kelas ko!

~ahni~ said...

Kalau AAsia ada buat promosi tu habak la kat sini sama tau...

Ya la, mana gambag rumah baru?

Anonymous said...

hmmm..nasib le mase tu wa dah x de. kalu x, mgkn wa sewa satu bilik utk letak barang ahaha..anyway jgn tggu lame2 baru nk ambk gmbr cik lin. kalu tggu wa balik, nti dah x de rupe original pulok (",)

Alinlai said...

simah,
yes ma'am :) gambar rumah...dah ada blom masuk dlm pen drive lagi, tungguuuuuuuuuuu!!!

ahni,
ada...49.99 KL-Yogja-KL :) nanti ye gambar rumah yang tak seberapa tu...tungguuuuuuuuuuuu!!!

cik sue,
insyaAllah original lagi... bila nak balik? ha ha ha...

ajzie said...

salam maal hijrah ..

Alinlai said...

ajzie,
Salam Ma'al Hijrah... sama2 le kita berhijrah :) insyaAllah

kasutVincci said...

masak apa alin oii??

Alinlai said...

KV,
nak resepi baru...nasi goreng sardin :) nyum nyum nyum...

Anonymous said...

ape ni? asyik sebut pasal resepi je cik lin? nasi ayam..nasi minyk..x kesahla sardin pun. ttp sodap sardin malaya....waaaaa

Yatie said...

Salam Tahun Baru Hijrah.. :)

Alinlai said...

cik sue,
uiskkk sardin Tesco pun sedap gak... pandai2 la cik sue modify :)

yatie,
salam ma'al hijrah :)