Monday, January 21, 2008

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Salam,

Seperti yang dijanjikan... inilah dia pemandangan luar dan dalam rumah kami... yang gambar tengah tu boleh teka la sapa kwang kwang kwang...

Gambar living hall... macam mana gambar macam tu la keadaannya kosong lagi... ntah apa la kami dok tunggu... dah jumpa sofa yang sesuai tapi tak pi beli lagi... kalau orang tanya aku jawab camni je, disebabkan hujung minggu ni nak buat makan-makan lagi... tak nak la beli sofa lagi nanti kotor ke ke ke... boleh ke buat alasan camtu?

OK.... ciao nak habiskan nota kuliah esok cau cin cau

Posted by Picasa
~ dariBMkeKK~

4 comments:

Apple Pie said...

brapa tingkat umah ko neh?? kat area mana aa?? apasal aku tak pernah nampak umah gini??

*opss..cikwokz byk soklan lak kan ahahhaahha*

Anonymous said...

amboi cik lin, sakan nmpk sseseorg mencuci lantai tu? tak kan x tolong sama? haa tau..msti cik lin jawab - tolong ambik gambaq..ceh..ahaha cantik umah tu, bebaloi tggu siap!ok, wa tggu part eric dtg decorate pulak! ahax!

alinlai said...

apple,
are kolomb*ng... tak pernah nampak sebab tak la tepi jalan sangat... alah lebih kurang rumah Kingfisher Sulaman je... pernah lalu tak kawasan tu?

**opsss....jawab je la ke ke ke...**

cik sue,
ye memang tepat dan jitu jawapan tu :) ha ha ha... kopak la kalu panggil eric mai decorate... kena kumpul duit la dulu sehari 5 kupang :)

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is