Friday, January 11, 2008

Jumaat yang santai

Salam,

Hari ni punyalah best sebab:

1. Mai opis lewat
2. Jumpa kawan lama
3. Sembang lama dengan kawan lama

Kawan ni dulu kat sini tapi sekarang kat UBD, Brun*i. Setahun sekali dia mai KK nak renew cukai jalan... boleh je renew kat Mir* tapi kalau mai KK bleh jumpa kami...bleh sembang sakan baru best :)

Masuk opis pagi tadi sempat buat lecture notes 2 helai... bawa balik buku nanti sambung kat rumah le... kalau abang bulat tak guna laptop dia... kalau tidak aku buat............. buat bodoh ha ha ha....

Oklah... selamat berhujung minggu cau cin cau :)

~dariBMkeKK~

4 comments:

Cat Cat said...

Alinlai,
Friday is always easy go lucky day... I look forward to Friday everyweek...

Aduh, pasal panggil cik abang, abang bulat pulak...? Mau mengamuk nanti dia... :)

happyirfa said...

salam alinlai..
sonot jumpa kawan lama.macam2 cite ada.zaman tok kadok pun kuar balik

kasutVincci said...

oo..buat bodoh yer!
mcm2 lah alin ni.;p

alinlai said...

cath,
ke ke ke... dia tak kisah pun sebab dia memang bulat... dah terbocor pun rahsia panggil dia abang bulat masa pi jumpa Simah hari tu... yessss... TGIF always :)

irfa,
iye... kalau jumpa kawan2 lama macam tak cukup hari ada je cerita... :)

KV,
ke ke ke...mmg buat bodo pun sebab tak sentuh pun buku tu... dok buat keja lain... layannnnnnnnnnn!!!