Tuesday, October 09, 2007

Salam Lebaran

Salam,

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri :)







Kepada yang memandu balik ke kampung halaman...Pandu Cermat Jiwa Selamat

Kepada yang menaiki kenderaan awam...Berhati-hati dengan barangan peribadi anda, jangan jadi mangsa 'pencopet'

Kepada yang menaiki kapal terbang... jangan buat2 lupa pulak, jangan ambik makanan yang disediakan [MAS], posa jangan tinggal... dan jangan membeli mee segera atau nasi lemak [Air Asia], hormatilah orang lain yang berpuasa :)

Kepada semua...Maaf Zahir dan Batin 0 - 0 ok !

Bersalamlah dari tangan ke hati...

Sekian,

~dariBMkeKK~

15 comments:

Ajzie said...

Selamat Hari Raya aidilfitri. Mohon kemaafan atas segala kesalahan.

PuteriSatu said...

SELAMAT HARI RAYA - TERLANJUR BICARA TERKASAR BAHASA MAAF DIPINTA...

nawalraudhah said...

Selamat Hari Raya...mohon maaf silap dan salah...semoga bergembira di hari raya...

The Singa said...

Salam aidilfitri untuk alin sekeluarga

Apple Pie said...

selamat hari raya aidilfitri..mahap zahir dan batin.

bukan saja hati2 dijalanray tapi hati2 semasa makan biskut takut tercekik. hati2 masa makan rendang takut blood pressure naik.

ahahahahahahahaah

simah said...

lyn..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin yek kalau ada tersalah sana sini.. ala aku kan manusia biasa..mesti ada salah unya.. kirim salam kat abang bulat :0)

arianna adrizal said...

selamat hari raya kak lyn! mohon ampun atas keterlanjuran bicara. semoga beraya dgn gembira hendaknya :D

Mama Risyiariana said...

Salam Lebaran utk Alin sekeluarga!!Mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa!!!

faridmw said...

salam ziarah blog..
selamat hari raya...
maaf zahir batin..
moga bergembira dan senyum selalu...

JahRera said...

salam 4 syawal,

salam kemaafan zahir batin untuk alin yang rajin membaca blog jahrera.

Alinlai said...

ajzie,
:) Selamat Beraya juga utk Ajzie dan keluarga, 0 - 0 juga.

tuan_puteri,
0 - 0 juga :)

nawal,
selamat bergembira juga di hari raya :)

Alinlai said...

jem,
selamat beraya di Jepun... :)

apple,
uiskkk hang tu kena berhati2 di jalan raya jgn merempit ke ke ke

simah,
sama la...aku pun minta maaf juga kalau2 menyusahkan hang dan keluarga :)

anne,
selamat beraya cik anne... semoga beraya sakan2...

Alinlai said...

MR,
0 - 0 juga...selamat ber'open' house :)

faridmw,
:) selamat raya juga

kak Lela,
semoga bergembira beraya di perantauan... 0 - 0 juga :)

Mummy Rizq said...

Lyn.. dah balik beraya ker? Cemana beraya di umah mertua??

Alinlai said...

Achik,
dah balik khamis lepas... raya sama je kat mana pun ke ke ke tapi kat sini kurang meriah, yang penat tu sebab kenduri kawin raya ke-3 tu perghhhh macam nak demam.