Thursday, February 01, 2007

Sibuk ke :)

Salam,

Wah...ada sikit2 sawang kat sini jap nak ambik penyapu nak sapu sikit...

::;;::

::;::

:;:

;:;

:;

;

Congratulations Alinlai, you are 43% not Malaysian.

That means you're as Malaysian as...

Michelle Yeoh!

How Un-Malaysian Are You?

Perghhh setaraf Datuk wa cakap lu... Bond Girl lagi...kui kui kui

Apa lagi kenkawan cuba la...lawak juga soalan-soalan yang ditanya ...

What a hectic week... arghhhhhhhhhhhhh tensi sungguh, sabaq saja la.

Ok chalo betty...

~dariBMkeKK~

6 comments:

PuteriSatu said...

wah...aku yang terdahulu ke..wekekek...

Semua orang klu dapat datuk jadi cam ni ke...? seksi..meksi..seksa...

Kaklong said...

salam,

err..Datuk ALinlai..apa kabar ;D?

alinlai said...

puteri1,
ha ha ha....ini Datuk dok kat obersea sebab tu seksi...tapi yang kat M'sia ni kalu jadi Datin kena jadi seksi.

Syikin,
ye ummi...apa yang boleh saya bantu ke ke ke.....

mamarisyia said...

tak leh terima aku...sama tarap ngan bond girl....arghhhhhh hehehe

marlinabaharom said...

ler.. achik ingat gambaq hang tadi dah bertukaq sarung...

alinlai said...

MR,
terimalah hakikat phewitttttt!!!!

Achik,
opsss...blom lagi, masih waras, ni kira dlm mimpi la pakai macam ni :)