Tuesday, December 13, 2005

Kursus komputer

Salam...

Hari ni ada kursus SPSS...walaupun memang selalu guna, tapi aku tahu buat yang simple2 je...yang canggih2 tak le pandai sangat so ikut le juga. Ada breakfast...lunch dan ada tea break juga kot....kudapan memanjang le best jugak.

Seronok sebab thru blog aku jumpa kenkawan lama....Achik kat KL dan Marlinda... Achik ni memang le pernah jumpa sebab sama2 kat ITM dan masa kat US pun 2, 3 kali aku pi rumah dia kalau pi Toledo, OH. Main rollercoaster best!!! Tapi Marlinda ni tak pernah jumpa...pernah e-mel, chatting dlm Alamak.com dan last year dia sms aku kata nak pi UK further studies...lepas tu tak pernah dengar lagi citer dia...rupanya dia dah kawin dan dah ada anak pun duduk UK lagi...

Tak zohor lagi ni...break kejap...kelas mula balik jam 2 pm tapi TD dah sound suruh pi 1.55pm sebab kalau tak sound semua buat jam Melayu je...biasa le banyak gak keja lain nak dibuat time ni le nak berkursus dll...isk isk isk...tapi tak pe M'sia Boleh!!! Ada kawan sms nak join conf. tapi dok haru sebab tak buat kat hotel...hmmm salah ke kalau buat kat kampus je? Isk payah le nak layan...datang je le...dok rumah aku apa susah...

Update pasal BSB, he he he abg bulat dah setuju, dan dia dah tanya kawan dia jalan ke sana ok ke tak? Kawan dia kata OK sangat2...so insyaAllah Sabtu pagi2 sesudah Subuh kami akan ke sana amin!!! Bestnya...insyaAllah time tu dah 2 tahun kami berumahtangga...kejap je...sedih plak coz aku blom dapat bagi dia zuriat...redha je la...ada hikmah pada setiap kejadian... mana tau dlm waktu terdekat ni ada rezeki...insyaAllah...sama-sama le kita berdoa.

OK gotta go...nak solat dan nak ready turun bawah untuk sambung kursus...chalo!

-dariBMkeKK-

No comments: