Thursday, December 29, 2005

Bosan...

Salam...

Hari ni dapat juga pi sembang dengan kak ida, dah lama nak sembang2 tapi tak sempat, kak ida ni baru balik dari buat PhD, tapi blom dpt lagi...insyaAllah soon...minah ni memang cerdik pandai...dulu kat KISAS then pi UIA, adik beradik dia pun pandai2... sejuk perut mak dia ngandungkan anak2 macam ni..and, she's very nice...ingat masa aku tutor dulu2 sokmo pi lepak bilik dia nak guna komputer, masa tu dia baru kawin yang aku plak sokmo mengacau...alahai sori le tapi le ni dia dah anak dua pun.

Ujan je kat KK ni...sejuk plak dlm opis ni, ngantuk je la...mujur tadi balik rumah sebab tak tahan nak ke toilet...air tadak plak kat bangunan ni, ish semedang le macam ni nak keja pun tadak mood. Malam ni lepak2 rumah je la...nak pi tengok Baik Punya Cilok tapi macam malas...malam esok le.

Tadi Chef Arif tanya mcm mana nak pi Brunei...bleh je nanti bagi plan dan tempat2 yang nak kena pi chop passport dll. Kerajaan Brunei kena bagi award dkt aku dan abang bulat pasai kami menggalakkan org KK pi sana... yang aku pelik tu org KK ni pun blom sampai Brunei tu, bukan jauh sangat pun... 5, 6 jam je bawa kereta... tapi aku dgn abang bulat ada plan nak pi sana lagi ... yehahhhh!!!

Hmmm what a long weekend, nak plan pi mana ntah? Nak pi pulau hujan2 ni bahaya kepada bot2 kecil... nak pi ronda shopping complex hmm kat KK ni mana lagi, WM, CP, KK, lagi ... 1 Borneo opss... ni blom siap lagi...by the time siap kami plak pindah ke Casa P tapi bagus juga kalau tidak habis le pitih dok shopping manjang. Tak sabaq nak balik Penang next week...dah lama tak balik daerah asal...banyak plan...tapi tak tau le dapat cekau ke tidak, nak pi Lost World of Tambun le... nak pi Melaka le... nak pi East Coast area...mana lagi..hmmm S'pore pun teringin gak. Tapi tak pe nanti2 le naik je Air Asia, now everyone can fly...

Nak pi Medan mcm tak jadi je sebab tiket dah mahal...kesian plak dekat kakak2 aku yang lain...tak pe insyaAllah tahun2 depan kalau ada lagi bleh je pi hopefully Tony Fernandez bermurah hati nak buat lagi promosi mcm ni...no wonder MAS dok rugi je. Tak kisah le, hujung tahun ni bleh ambik tiket free guna MAS upgrade ke Business Class baru best...tak pe nanti tengok macam mana...

La ni aku rajin baca blog org tu org ni...mcm2 cerita depa, menarik ke tak ke semua aku baca...saja le mengisi masa lapang (lapang ke???) best juga bila ada orang sudi nak kongsi cerita dengan orang ramai...aku disebabkan tadak cerita maka aku boleh mengarang benda merapu saja la...boleh le kan...bukan salah pun. Lagi pun aku baru je join dunia blog ni, lagi pun untuk tatapan aku dan sesapa yang menjenguk je, tak ready nak war-war dekat orang lagi...nanti2 le.

Alamak...lupa plak nak minta ring file dekat org pej am, dok masuk pej am dua tiga kali lupa juga, hmmm esok le filing apa yang patut, hari ni aku isyhtiharkan hari malas sedunia so aku tanak buat apa2 sampai petang...nak duduk diam2 je dlm bilik ni, pagi2 ada le students mai...biasanya petang2 ni dah tadak, hujan plak tu lagi le tadak, tido ke budak2 ni...so bleh le cikgu dia tido jugak kan?... kwang3...

Ops...sblm lebih terserlah kemerapuan ni...aku tutup le sesi menaip hari ni...ciao!

~dariBMkeKK~

No comments: