Wednesday, June 24, 2009

Rumah baru [",]

Salam,



Ok inilah pemandangan rumah dari rumah kami... Hi Mr Bunny... jiran kami :) Rumah ni 2 bilik... sama aras dengan tanah... musim panas best la... musim sejuk nanti no idea ... mau sejuk giler ... sabaq je la... sekarang ni summer holiday... sunyilah kampus. Seronok juga... bangunan ni pun macam kami yang punya. Tapi bila tadak orang ni... yang kurang best, depa tutup heater... malam-malam ada masa kena pasang heater gak... sejuk gak la. Kena beli heater extra la camni... kesian kat kami...budak2 ni kebal... memang tak pandai sejuk... relax je depa isk isk isk



Ini pemandangan depan... sekarang ni memang sunyi, sampaikan porter pun tak bertugas sebab bangunan ni dibaikpulih sesetengah bahagian. Jadi inilah dua orang porter kecik he he he... muka garang sebab lama lepak depan ni, papa depa dok bertelefon. Kwang3...





Ok inilah pemandangan dari dapur kami... kalau orang lalu lalang memang nampak jelas la... kalau kat M'sia mau kena jemput mkn dah... tapi kat sini tak pe la... depa bkn terliur pun makanan kita [kononlah...] jadinya tak payahlah jemput ha ha ha.



Hujung tu tasik Uni... sini depa panggil Loch, adalah swan, itik, burung2... macam zoo plak kadang-kadang tu... sekali sekala bawa juga budak-budak ni jalan-jalan tepi tasik... menikmati pemandangan alam, tapi masa summer ni bleh nampak pemandangan lain juga kadang-kadang tu... bahaya negara omputeh ni sabo je la :)







Posted by Picasa

Ada lagi beberapa gambar... tapi sampai sini dulu, nanti sambung lagi dengan cerita bergambar yang lain... ta ta

~dariBMkeKKkeStIr~

6 comments:

Ilah said...

seronok la rumah tepi lake. Lin, pemandangan2 "lain" tu abaikan saja...biasalah tempat depa kan?

~Nine said...

Wow...neh kena cite kat Ah ngan Akeem..kata yg pakteh punya umah dekat Lake. sure depa impress sambil mulut berkata2.. Wahhhh makteh kaya. Pakteh ketua pulis...makteh lawyer!!..kwang3...

Alinlai said...

Ilah,
ke ke ke...itulah abaikan je ;) buat2 tak nampak... depa bkn kira sangat... janji depa senang hati ... kita jgn ikut je la kan...:)

Pika,
ha ha ha...ketua pulis tu wa cakap lu, lawyer buruk gamaknya ... hu hu hu

~Nine said...

heheh...taksabaq nak balik jupe Dik Kim Gendut..heheh
K.lyn takdak entry "last tribute to Jacko" ke??...haha arineh dgq lagu dia je la kat radio. kena p cari cd neh best siot!!~

HappyIrfa said...

mesti nyaman je cuaca.x kuar peluh kalau duk oversea

Alinlai said...

pika,
ke ke ke tak kenal la dia ... kenal ala ala je tak pe la kwang3... hah baru nak cari CD? Rasanya ada CD lagu dia kat kampung... jgn beli dulu, balik ni check dulu CD murah bawa balik dulu2 tu ke ke ke... sabo je la

irfa,
nyaman :) tapi mai panas terik mak aiiii pening gak, sebab panas sini lain la... atau mungkin sebab dok sejuk je...tib2 panas terus jadi weng sekejap ha ha ha ... macam2