Thursday, June 18, 2009

Video plak....

Salam,

Inikan...video sempena kanak-kanak 8 bulan, abaikan background...bleh dengarkan suara kakak yang nyaring tu hmmmm anak sapa la tu?


video

:) kakak yg kanak.... adik yang kiri ...

~dariBMkeKKkesTiR~

9 comments:

en_me said...

tenet slow, xleh nak men 'awaktiub' ghiteww.. uhuhu, salammms

~Nine said...

Ala...so sweeettt....
Hahha...apa la yg kakak duk berletiaq tuh kan??..adik sure buhsan. May b kakak tgh berletiaq kat dia??..

Alinlai said...

en_me,
oh ya ka...tak pa cuba lagi :)

pika,
ha ha ha tataulah, kdg2 dgn kami pun dia dok berletiaq camtu la... hmmm ikut sapa ntah kwang3

~Nine said...

Pika tau????....

Maktok.lg pon kakak kan ker suka ngan gelang besaQ maktok tuh. Manakala adik pulak dah ala2 cam chupp rantai panjang maktok. Ka'ah tak dapat ler...hahahh kesian ka'ah.

Ilah said...

amboi, kakak mcm conquer mainan tu kat dia sorang ja :D

Alinlai said...

pika,
kesian kak ah...lama dia dok aim, melepas ler... tapi dia ada 4 libu bleh beli sendiri hua hua hua

ilah,
itulah pasai... tapi sama je dua2 orang, kadang2 adik pun sama gak ke ke ke

Anonymous said...

uiks cik lyn, awatla x cukup tgn, siap main pakai kaki nampak? kwang3

~Nine said...

Owh ka'ah sekarang semakin maju. dia dah tamau gelang maktok...tp dia nak org belikan dia baju ker..kasut ke..seluar ker...handbag ker..ala2 melaram la instead of beli story books. adehhhh...haru anak menakan tuh sorang,.. =P

Alinlai said...

cik sue,
itulah ... haru ni, gaya tu kadang2 ngalahkan budak lelaki, tak cukup tangan, kaki pun naik juga... tak bleh dibiarkan... ada je yang kena side kick la apa la... hu hu hu

pika,
huh...cerdik terlebih la tu, dia pun tau buat pe belikan buku2 tu sat lagi dik Kim yg guna, kalu beli baju... mana dik Kim nak bleh pakai... bijak bijak....tapi gaya cik tom yang tak tahan tu, gedik2 mesti ada tu... kwang3