Wednesday, February 20, 2008

Servis badan dan muka?

Salam,

Iye kenkawan...hari ni sesi servis badan...aku pi urut badan...yg. penuh dengan angin, yang menyebabkan makcik urut tu sampai penat ke ke ke... lepas tu aku pi facial kwang kwang kwang... berseri muka [perasaan jap....]

Tapi rasa ringan badan dan rasa ngantuk pun ada juga. Petang ni sungguhlah mengantuk dengan cuaca yang syahdu camni isk isk isk...sabaq sabaq... consultation hours tak bleh lelap...sat lagi ada plak budak mai jumpa...mata kita merah je malu juga tu. Kena la kontrol sikit.

Hari ni confirmed balik lambat... lepas tu kena pi teman abang bulat training futsal... isk isk isk... memang balik untuk mandi dan zzZZZZZZZZzzzzzzzz je la.

Oh ya...sofa dah sampai... sepatutnya malam tadi, tapi ada ke depa hantar sofa warna lain, isk isk isk... alasannya tadak stok. Ambik yang display je la... apa bleh buat, kalu tidak bertangguh lagi.

Yezzarrrrrrrr dah ada barang le kat bahagian bawah... siap ada kabinet + meja bulat (dapat free...) biasalah kami ni kalau membeli tak menawar tak sah... lepas tu siap minta hadiah lagi. Gunakan hak sebagai pengguna dengan sebaik-baiknya... minta je kalau dapat bonus kalau tak dapat cuba lagi sampai dapat :)


Sebetulnya pada petang yang syahdu ni... ada perjumpaan dengan VC, tapi ntah la... malas sungguh nak pi. Esok tanya je la kawan depan bilik ni apa intipati perjumpaan. VC kami ni nak habis tempoh dah... rasanya akan disambung sebab kalau tak disambung atau tak pasti akan disambung mesti dia akan kemas-kemas bilik dia ke ke ke... ni dok sibuk je lagi, maknanya sambung le tu.

Ramlah Ram- Ketentuan

Tak semudah kau sangka
Melepaskan kau pergi
Hati yang meronta, hampa kecewa
ku tekad sembunyikannya dari pandanganmu
Ku rela begini
Berakhirnya di sini
Dari bersamamu terus berpura
Setelah cinta tiada lagi di hatimu

Chorus

Ku hapuskan airmata dari mengiringi
Kesengsaraan mengharung perpisahan ini
Ku pujuk jiwa nestapaPendamkanlah duka
Pasrah pada lara ketentuan ini
Tak semudah kau rasa
Melepaskan kau pergi
Hati yang terluka dikunjung jua
Kerinduan yang tidak tertanggung terhadapmu

*Bridge

SesungguhnyaKu tahu betapa sukar untukku
Menempuh hidup
Walau sehari tanpamu
Ku terseksa


OK layanlah lagu kat atas tu... aku dok layan Ai d Beijing skrg ni jadinya lagu ni jadi lagu tema la skrg ni...cau cin cau
~dariBMkeKK~

5 comments:

simah said...

wah..bestnyaaa badan kena pedom dengan mak urut :0)

hang selalu ka pi urut mcm ni?

wei..check sat email hang..aku nak tanya satu benda

zareda said...

badan kita ni sesekali nak kena servis gak.. hhehheheh

Kak zar pun sebulan sekali mesti urut, bes woo..

Alinlai said...

simah,
adalah beberapa kali dalam setahun ke ke ke.... dah kena warning dengan makcik tu... 2 bulan sekali at least pi urut...kwang kwang kwang... dia dok promote sauna plak... menarik gak tu ;)

zar,
wah sebulan sekali tu... kena ikutlah, sebab keja dlm a'cond ni badan pun jadi lemau ke ke ke

PuteriSatu said...

aik..takkan citer kosong je..nakla tengok sofa dan rak buku seme tuh....eeeiii...tingin nak tengok...

Alinlai said...

tuan puteri,
ke ke ke...malu seh nak tunjukkk... bayangkan je la sofa kaler coklat + krim dan rak buku kaler coklat...ahaks!!!