Monday, February 18, 2008

Hujan, sejuk dan lemau

Salam,

1. Hujan, tiap hari hujan... bukan sekejap-kejap tapi seharian. :) rezeki...terima seadanya...

2. Sejuk, iye jimat letrik sebab tak payah pasang aircond, sejuk semulajadi best juga :)

3. Lemau, itulah kesannya bila perkara no 1 berlaku disusuli dengan suasana no 2... sabaq saja la

----------------------------------------------------------------------

Kenkawan yang terasa nak melancong... bolehlah lawat laman web merah putih tu, banyak promosi... tapi siang-siang ni jangan cuba le... payah bebenor nak masuk, ramai yang belek-belek la tu [termasuklah aku kwang kwang kwang....]

Kalau diikutkan hati memang nak...tapi tengok la camno. Tapi kalau yang sorang lagi ON perghhh aku ON ON dan ON ke ke ke...

Banyak kali cuba nak masukkan gambar tapi tak boleh, rasanya itulah saja gambar Jogja yang dapat aku kongsi dengan semua... cukuplah tu kan. Lepas ni habislah citer melancong... kita buka citer lain plak :)

Cukuplah untuk hari ni, nanti bila lapang sambung lagi ... ciao cin cau.

~dariBMkeKK~


2 comments:

Apple Pie said...

yaa kat pulau aku ni pun sama gak. musim gigil2 kalo time nak mandi. lemau sgt. beku je rasa tulang2 dan sendi2.

kalo pagi rasa takmo keluar dari selimut akkakaakakakak. tp alhamdulillah mek suka cuaca gini.

dah lama asik panas je kat sini pun.

Alinlai said...

apple,
iye la...nak cuci pinggan pun macam malas tapi tak bleh la nak malas2... rasanya seminggu dua ni cuaca camni le... tak pe jimat duit sebab akan lepak kat rumah je sebab malas nak jenjalan...maklumlah jadi lemau kwang kwang kwang