Tuesday, September 11, 2007

Pemandangan je....

Salam,

Makin dekat nak puasa ni makin berdebar-debar pulak... biasalah tu, lagi pun Raya tahun ni kat sini sebab tu berdebar-debar kot [kui kui kui...]

Hari ni abang bulat pi golf lagi... dah puasa nanti tak pi la kot, kalau pi juga memang sakan la.

Awallah aku kat opis...sunyi lagi, belum ramai yang masuk opis...biasalah tu. Puasa nanti ramai la yang mai awal... balik awal pun ramai gak [termasuklah aku...] beriadah di pasar Ramadhan :)

Ok kat bawah ni ada 3 keping gambar pemandangan yang boleh dilihat dari dalam rumah aku...[rumah kosong tu...] sekarang ni baru 'piling' kat belakang rumah, baru ambik quotation 'wiring', pasang gril dan etc... perghhh kopak kopak... tapi tak pe la buat bagi puas hati silap2 lepas 10 tahun pun tak berubah lagi bentuk [interior & exterior] rumah tu... kwang kwang kwang....

Layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.................






Berangan-angan nak lepak atas tangga tu menikmati pemandangan-pemandangan di atas tu bila boring... yang aku risau lebih banyak masa aku lepak dalam bilik kroh kroh atau pun lepak depan TV ... biasalah tu macam tak biasa :)

Berhenti dulu nak sambung menanda assignment 1, minggu depan assignment 2 pulak... ciao :)

~dariBMkeKK~

4 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

ekekeke tido berdengkur ek kroh2

alinlai said...

kroh kroh tu maksudnya...tido nyenyak ke ke ke.... kalau ZZzzzzzzZZZ tu tido2 ayam je kwang kwang kwang

Yatie said...

nampak cam segar aje pemandangan sekitar umah ko tuh .. apa2 pun aku nak ucapkan salam ramadhan kat ko ye... selamat berpuasa dan semoga kita sama2 dpt menambahkan ibadah di bulan mulia ini. and minta maaf la ek jika ada kesalahan or kesalahan yg dibuat sepanjang persahabatan di alam maya ini. Amin.

alinlai said...

Yatie,
sama-sama :) selamat berpuasa kat perantauan.