Tuesday, December 26, 2006

Ulangtahun ke-3


Salam,

Pejam celik pejam celik...dah 3 tahun kami kahwin...Alhamdulillah mudah-mudahan berkekalan ikatan kasih sayang kami dunia akhirat :)

Nak bersajak, bersyair memang saya tak pandai...harapan saya agar kebahagian kami akan dirahmati oleh Allah Taala, dan disenangi oleh semua yang mengenali kami.

Mudah-mudahan ikatan kami akan diserikan dengan kehadiran cahayamata yang beriman dan beramal kepada Allah Taala, serta sihat tubuh badan :) Zuriat yang bakal menjadi penyambung keturunan kami dan yang akan mendoakan kesejahteraan kami bila kami telah tiada di dunia ini nanti.

Amin Ya Rabbal Alamin...

~dariBMkeKK~
p/s: Gambar tiada kena mengena dengan entri, harap maklum :)

11 comments:

marlinabaharom said...

huiyo.. dah 3 tahun! tahniah..tahniah.. LOOOONNGGGGGGG.. way to go!

SEMOGA BERKEKALAN....

The Singa said...

Aminnnn..

Happy anniversary yg ke3..semoga sentiasa romantik gitu..

alinlai said...

achik,
kui kui kui iye betul tu longggggggg way to go insyaAllah. Tq tq...berkekalan ke akhir hayat aminnnnnnnnn

mama singa,
iye lomantikkkkkkkk maaaaaaaaaaa.... :)

Apple Pie said...

hepi annibersari yg ke-3. semoga bahagia selalu. celebrate kat mana??

Zakiah said...

aik sama la anniversary kiter...3 tawun jugak!!!

anyway happy anniversary wei...biaserla kan musim cuti skolah mesti banyak kenduri kawin nyer.

Syikin said...

salam,

tahniah !!!
hepi anniversari.moga bahagia dunia akhirat, kasih n cinta kalian berpanjangan.

eh, pada saya gambar2 ni n anniversari kalian ada kaitannya : keharmonian n ketenangan :D

cantik dan damai gambar2 ni tau.

kasutVINCCI said...

Amin....
selamat ulangtahun ke tiga. Moga cepat2 dpt baby.;)

alinlai said...

Syikin,
sungguh ka macam ada kaitan? ke ke ke...mungkin :) terima kasih dan selamat tahun baru.

KV,
:) terima kasih insyaAllah aminnnnnnnn!!! selamat tahun baru.

Syikin said...

salam,

dah tahun baru ni..

mana entry tahun baru?

cuti lagi ka???

alinlai said...

syikin,
:) ada tu...tungguuuuuuuu....

alinlai said...

zakiah,
bleh la celebrate sama2 ke ke ke... hepi new year :)

apple_pie,
celebrate kat sini-sini je...malas nak pi jauh2 :)