Monday, January 23, 2006

Penatlah jugak....

Salam,

Hmmm penatnya...dah rasa lemah badan dan macam nak demam plak....weekend kami pi berjalan sana sini...pagi Sabtu pi tengok kereta baru hah! Kami beli kereta baru... Chevy Optra...macam tak percaya plak...kira pi kira mai boleh berjimat skit, yang kagum tu kancil @ Dino dia ambik 17K opsss...tinggi juga, sedih plak nak berpisah dengan Dino tu...tapi what to do, hmmm sedihnya...malam pi rumah M, dia masak nasi + ketam + sayur + gulai ikan, hmmm yummy aku makan sampai habis la baju terpercik masak lemak ketam...makan tak ingat dunia. Malam tak tengok cerekarama sampai habis sebab penatnya...

Ahad...pi Gaya St. kesian plak dekat abah he looked so tired,so kami tak la berjalan sepanjang2 jalan tu....separuh je, mak beli beg raga, kain pua dan limau nak buat acar he he he bestnya...aku suka makan acar buah tu tambah plak mak yang buat ... memang best sangat2...lepas tu pi makan kat Tal*b*n, nun tandoori...tapi aku makan mee goreng yang yummy tu...alhamdulillah kenyang.

Petang pi Tmn Buaya plak...hmmm dah naik harga? RM8 dah isk isk kapitalis sungguh. Mujur ada penambahbaikan...penatnya....petang lepak sat, malam pi Penampang plak...makan lagi, hari ni berjalan sakan kami...tapi kesian plak dekat abah dia tak berapa larat dah nak berjalan sana sini...mak ok lagi. Tak bawa pun kesian plak mai jauh2 takkan nak duduk rumah je...

Hmm pagi ni malasnya ... tadak mood nak buat apa pun, ingat nak print tadak dakwat plak, nak buat transparencies tadak juga...mcm mana nak ngajar ni? Isk isk isk...aku dah pening ni, tekak rasa mual, kepala rasa pening skit2...kalau minum air sat lagi nak ulang pi toilet manjang...arghhh...tolong tolong...

Mood memang tak menentu la...nak marah, sedih, nak merajuk dll la...pregnant ka aku ni? Kalau pregnant aku nak diam2 je...bagitau kawan2 rapat je...org lain biar tahu sendiri...sekarang ni aku duduk dlm bilik je, berkurung kekonon cari ilham...akan tetapi kalau org tau aku dok blogging ke ke ke habis le aku...tapi jangan salah sangka, aku masih tetap selesaikan kerja2 aku...mana bleh makan gaji buta tak berkat hidup.

Yang pasti aku sangat2 la malasnya hari ni...tapi kalau ini pasal pembawakan budak aku redha dan aku pasti gumbira...penat juga nak melayan soalan2 orang yang tak gunakan akal masa menyoal...hormat sikit la perasaan orang. Ini main redah je, ingat kita ni robot ka...Abang bulat ada meeting plak pagi ni...kalau tidak memang nak ajak dia kuar makan...bukan apa, penat gak terkurung dlm bilik ni. Dan, aku terfikir mcm mana nanti kami cuma ada 1 kereta...alamak, haru sekejap kot. For sure most of the time he'll drive it. Takkan aku duduk sebelah je...alamak tak best le mcm ni. Tapi aku nekad, one day I will buy 2nd car, yang comel senang nak bawa sana sini...senang nak parking dlm KK, senang nak cilok bila perlu...insyaAllah...the day will come :) I believe in me.

Oklah...stop sini nanti kalau rajin sambung lagi

No comments: