Wednesday, January 25, 2006

Dah dapat....

Salam,

Alhamdulillah, dapat gak kad kereta aku tadi...ops bekas kereta aku, sedihnya Dino akan beralih ke tangan orang lain...mujur sat saja kat BCB tu...kalau lama mcm kat As*tro kelmarin mau aku ngamuk lagi. Isk malas nak fikir pasal kelmarin...berjam2 tunggu tak dpt gak nak settle eiii tensen gue.

Hah, rupanya aku dah berbulan tak bayar insurans, tak pa la...bulan ni byr utk 3 bulan lepas...bulan depan bayar untuk 2 bulan akan datang...hmmm gaji dah masuk...dan dah keluar pun, kad belum bayar lagi... alamak alapak...

Kat opis tadak air lagi...so tadi ambil wuduk dengan air mineral hmmm ntah apa la masalah sekolah ni manjang air tadak, masalah bila nak terkucil, tadi dah pi KK tumpang toilet kat Ta*ka*ul jap...buat2 mcm rushing le...padal hal memang target nak tumpang pun he he he berlakon jap.

Alamak ngantuk plak...nak tido le kejap...ok ciao

-dariBMkeKK-

No comments: