Thursday, March 27, 2008

Cuti-cuti BM

Salam,

Seronoknya balik kampung... walaupun tak sempat pi sana sini tapi kira OK la...

Seperti biasa kami menunggu kat bayan lepas 1 jam, orang yang nak jemput 9.30 ada kat SP lagi isk isk isk sabaq saja la... layannnnnnnnn!!!

Hari Rabu sblm balik kampung tu penatnya ke sana sini... sempat lagi mai opis ambik tiket dll... sempat lagi pi klinik, pi pekena nasi beriani ha ha ha ...

Pagi Khamis ada kawan hantar lega la juga, senang cerita dia kenalah angkut anak dia mamai-mamai budak tu. Flight pukul 7am... pukul 5.30am keluarlah, sampai pukul 6am dah check in... lapaqqqqq.... pi satu-satunya kedai yang buka tak jual lagi... isk isk isk... sblm naik beli air mineral... kami tidoq tak sedar kapal dah naik ... tapi masa orang jual makanan sedarlah...sebab lapaq.

Lega sebab nasi lemak masih ada... makan nasi lemak, lepas tu....sambung lena bleh?

4 hari duduk kampung...banyak pulak urusan kami, pi tengok tiles untuk rumah baru, pi tengok rumah baru, pi puspakom, pi situ pi sini... sampaikan tak sempat juga nak pi tukar gelang2 tu... ingat nak beli gelang baru dan nak jual gelang lama... kat KK ni harga mahal dan sistem lain sikit... kat Penang senang je dan tak dak tolak harga dll... kat sini boleh pulak tolak berapa persen isk isk isk....malas nak layan.

Oklah... nanti-nanti sambung lagi, cau cin cau :)

~dariBMkeKK~

8 comments:

Yatie said...

oooo .. balik kg rupanya.. rindunya nak makan lobster kat KK .. ( ada kaitan ke? hahahaha:p)

Alinlai said...

yatie,

ada kaitan.... sebab blog ni bertajuk 'dariBMkeKK' he he he.... mai la lagi :)

simah said...

hang lupa cerita balik makan *laksa*! cis... suka betoi bagi aku terliuq...

oo ni kira balik bm penuh urusan *wink*... tak pa la asalkan hang bahagia berlari lari anak dari satu tempat ke satu tempat...

ala..hang selalu balik pon..balik sekali lagi tukaq la gelang tu...eh la ni harga emas naik gila kat turki sebab euro mahal..kat mesia mcm tu jugak ka?
:0)

simah said...

....dan aku dok tengah mengetaq sebab mimpi duit aku akan terbang sebab adik aku nak kawin dan nak hadiah barang emas kat dia... adik pompuan aku sorang ja..layannnnnnnnnn hehehe

hang boleh mai tak masa tu? aku balik 11 june sampai 12 ogos

Alinlai said...

simah,

ohhh lama tu... insyaAllah rasanya bulan Julai tu cam menarik je nak balik BM lagi sekali. insyaAllah :) tadak aral jumpalah kita nanti. sini pun emas mahal dah... sebab tu nak tukar ambik yang menarik tertarik sikit ha ha ha....

Cat Cat said...

Alin,
Makan nasi lemak tu ada ingat sama Cath...??? Gelang emas tu berapa satu gram..??

Alinlai said...

cath,

ada ingat... kesian kat kawan2 kat o'seas yang susah nak dpt makan segala nasi lemak, laksa, bihun sup, mee udang dll :) ntah la berapa segram emas tapi rasanya mahal juga la :)

maR said...

Kak lyn,
Balik sini takdan jumpak nooo... bulan tujuh ni balik lagi ka>