Friday, March 14, 2008

Bye bye & Hi

Salam,

Dah Jumaat jadinya bye bye hari-hari keja.... dan Hi Hi hujung minggu :)

Esok nak pi melawat Dr gigi... nak tampal dan cuci apa yang patut, siap duit la kan...

Cadangnya nak pi Tamu kat Gaya St pagi Ahad ni... harapnya bangun awallah... bukan boleh harap sangat, kalau pi lambat tak best sebab panas dan tak banyak barang... abang bulat nak beli pokok apa ntah... aku ok je no hal.

Tadak la menarik pun...oleh itu sampai sini saja... selamat berhujung minggu :)

~dariBMkeKK~

10 comments:

Cat Cat said...

Lin,
Tangkap gambar ya and share with we all... Oh, dentist appointment is not fun...

kasutVincci said...

awat dentit caj mahal sgt ek?
Hehe..suka hati jek tanya kan.

kasutVincci said...

aduih salah eja la plaks, dentit = dentist.

nawalraudhah said...

saya pun dah lama tak jumpa dentist...sebenarnya takut..hehehhe

Alinlai said...

cath,

gambar dentist ke? ke ke ke...gambar pokok2 nanti ye... macam tak berapa nak hidup je kwang kwang kwang

KV,

iye...memang mahal, tapi apa bleh buat kenalah bayar juga, skrg ni dah tadak tukang gigi ke ke ke...

Nawal,

saya cuba jumpa setiap 6 bulan, walaupun tak suka tapi digagahi juga [perghhh ayat ke ke ke]

Kaklong Syikin said...

salam,

sukalah blog alin skrg ni. nampak lebih luas :)puas rasanya membaca.

eh, psl bayar upah undi tu. kwn suami dpt RM 200. saya dgr di rembau dpt RM 300-500 sorang.

amacam ngan gigi tampal tu? puas hati ngan service dr tu? berbaloi tak bayarannya?

Alinlai said...

syikin,
ini kes tadak keja la tukar2 cat rumah ni ke ke ke... tq tq...

perghhh kayo le org rembau...banyak tu 2,3 ratus tu... bleh mkn seminggu

OK Dr tu...tapi tadak masalah apa pun tak tampal pun cuci je ke ke ke jimat duit :)

NONIE said...

kalau tanya Syasya suka tak pi jumpa dentist...besttttt...tak sakit pun...

happyirfa said...

salam alinlai..
aku baru balik dr cuci dan tampal gigi.sib baiklah kompeni bayar. kalau tidak mmg x pegilah.mahal nak mampus bilnya.bila ingat balik bunyi alat cuci gigi tu..naik ngilu rasanya..

Alinlai said...

MR,
ke ke ke...anak hang tu memang brutal.

Irfa,
bestnya kalau company bayar...mau setiap 3 bulan pi jumpa dentist... kami boleh claim tapi setahun sekali je itupun RM100/- isk isk isk... lainlah kalau ada panel best gak