Tuesday, August 05, 2008

Jom kursus dan bercuti...

Salam,





Ok... confirmed kursus BTN tu Khamis - Isnin... dah maklumkan tadak kelas dan tutorial 2 minggu, dah siapkan segala borang yang nak diisi dan sebagainya... insyaAllah harap selamat dan sejahteralah hendaknya ;) pstttt.... nak bagitau je, aku ni berkursus + cuti sakan... ting tong ting tong... 24 Ogos baru balik KK insyaAllah. Yezzarrrrrrrrrrrrr!!!




Hari ni tak dak kelas... lepak bilik tunggu budak2 hantar assignment 1. Hari ni awal sampai sebab abang bulat pi golf... biasalah Selasa Hari Golf Sedunia... sanggup tu kosongkan jadual segala sebab nak golf... layan je la. Ngantuklah pulak dah sampai opis awal2 ni... maklumlah biasa sampai dekat-dekat 9am... atau lebih, dah rasa cam lama kat opis. Jenuhlah kalau balik pun lepas maghrib nanti... sakan sangat keja... isk isk isk.



Lunch makan mee jawa ... macam kureng sedap... tak habislah pulak. Sat lagi kalu lapaq jenuhlah cari benda lain nak makan. Tak pe bancuh susu dan makan biskut je la... jimat gak tu ahaks... [kononlah... ntah2 kuar minum petang lagi].



Uiskkk menguap sakan ni... nak landing la kejap... cauuuuuuuuuuu...



~dariBMkeKK~

5 comments:

Mummy Rizq said...

eh hang! kamarul nak main golf kat kuching 16 - 19 aug nie.. tak cukup korum.. agak agak abg bulat bley join tak???? kah.. kah.. kah...

Ilah said...

selamat berkursus n bercuti. nanti bila dah sampai semenanjung, bgtau ek

Alinlai said...

achik,
masa tu kami ada kat PD :) ke ke ke kalu tidak rasanya ada yang naik 'belon' pi kuching tu... kwang kwang kwang

ilah,
insyaAllah... makan moktan la kita nanti kan? ke ke ke

PuteriSatu said...

amboi seronoknya nak balik semenanjung ye...apapun semoga selamat balik kg...n selamat kembali ke KK....

Alinlai said...

tuan_puteri,
ke ke ke... nak berjalan2...memang seronok ... layannnnnnnnn!!!