Monday, March 06, 2006

Minggu 2 Mac 2006

Salam,

Hujung minggu yang agak santai...sabtu beria aku pi pejabat pos heran gak pasai apa gelap je, ingatkan buka lmbt, jadi aku pun pi la bfast dulu, pi sorang sebab abang bulat ada bengkel apa ntah untuk students dia, lepas makan pi sekali lagi...rupanya sabtu minggu 1 dan 3 tutup alamak tensen gue...mujur la tak ramai umat dlm bangunan tu. Pi beli newspaper, hantar kat abang bulat, lepas tu lepak opis la...marking assignments. Pukul 12 lebih pi join lunch dengan orang bengkel...ke ke ke...rezeki jangan ditolak.

Lepas zohor, kami pi la berjalan2 kat W*wasan Plaza, beli kasut yesss!!! Sukanya sebab dapat gak kasut yang aku berkenan, makan ayam G*ant, sampai kat kereta, baru dok cari tiket parking, yang aku ingat abang bulat tak bagi dekat aku mcm selalu so memang tadak le...terbang RM25 alamak...sabar je la...singgah W*sm* Mer*eka sat, beli bola golf...balik tengok TV buat popia basah...makan sambil tengok TV ingat nak pi pekena nasi kandaq...kenyang lagi, so malam tu tak la makan apa2 lagi...jimat RM. Tak tengok cerekarama pun ngantuk sangat...

Ahad, mula nak pi golf dengan abang bulat...lepas tu dua2 ngantuk, tido je la sampai 8 lebih, goreng bihun, t'hari masak nasi hmmm bagus hari ni kami berjimat mengikut saranan TPM konon, petang ingat nak tido je...abang bulat nak pi mengurut plak, aku ikut pi beli tudung untuk dinner malam ni, mujur beli yang murah je...tudung tu rosak di'makan' iron...argggg tolong!!! apa bleh buat...aku iron siap2 baju keja esok, lepas maghrib kami pi la dinner...ok gak nice place n nice foods, banyak sangat sampai tak termakan, tapi aku dengan abang bulat melantak sakan...jenuh la bergambar, budak2 ni sakan bergaya biar le sekali sekala lepas gian, aku tadak hal kalau orang minta posing, tapi yang tak best tu tak dapat kat kami, budak2 ni tak bagi, depa simpan untuk depa je.

Sesi persembahan...terkagum kami dengan 2,3 orang budak2 ni...suara punya la power, kalau pi audition program realiti TV ni memang boleh sangkut la...kalau akademik sama dengan kemerduan suara lagi aku kagum, ini ada sorang tu skrg ni Lulus Bersyarat, kalau this semester below 2.00 lagi bye bye la...ikut pandai la budak2 oiii...

Sampai rumah dlm 10.30pm, sempat tengok clark kent...sambil lipat baju dan bermanja2 dengan abang bulat, lepas tu tido le...nak keja plak hari ni mana bleh tido lewat sangat...rugi he he he...antara benda yang rugi tak buat ialah tido dan makan, tapi kadang2 aku pilih tido kwang3...

Pagi tadi lepas subuh sempat lena sat, sebab baju dah bergosok, tak sempat pi bfast coz abang bulat nak pi kursus koop, aku pi bfast dengan Sal. Lama kami bfast sebab bersembang topik semasa, nak bersembang topik semasa ni tak bleh dengan sebarang orang he he he bahaya ooo...

At least hari ni dah lega sebab aku dah keyed in all the marks, nak print dan nak buat pameran depan pintu ni je...bior le budak2 tu terkujat skit, tapi 15% je tak banyak, janji perform masa final xm, paling2 koman pun B boleh dapat paper ni...kalau kelas pun rajin datang, tutorial pun datang aku bleh je nak naik skit2... tapi kalau sokmo tuang kelas...sori ye...tiada maaf bagimu. Aku bukan la kejam sangat, kejam skit2 je.

Tak nak lunch la today, sat lagi nak tido...kalau lapar makan kacang he he he...lepas tu perut ni akan berangin la...tak kisah la malas nak keluar...duduk dlm bilik diam2 je la. Buat2 sibuk.

Tiket blom beli nak balik bulan 5 ni...harap2 aasia ada promotion lagi...dapat yang 99 pun ok...tak payah le berangan yang lebih rendah dari tu, tapi teringin nak balik ikut JB, tengok la mcm mana...kena dpt green lite abang bulat dulu...kesian plak dia, nanti bajet dia lari.

No comments: