Tuesday, March 14, 2006

Erk...

Salam,

Hmmm rupanya kes meeting kelmarin tak habis lagi, kejadiannya macam ni...

Sebelum balik kelmarin aku tunggu la abang bulat kat lobi, tetiba lalu kak S, dan tetiba dia tanya kenapa aku marah sangat dlm meeting...lebih kurang macam tak payah la nak sentuh isu tu lagi pasal benda tu dari dulu2 zaman puan A lagi dah disentuh, macam buang karan la kami dok bising2 lagi. Aku jawab senang je, kalau dari dulu dah tahu kejadiannya takkan la tadak apa2 solution? Terdiam la dia dah excuse me dia blah...aku rasa macam nak explain je kat depa yang baru balik study ni keadaan la ni dengan dulu...depa tak tau betapa kami suffer masa mantan dekan dulu, dan present one yang blurrr semacam ini....tensen sungguh. Dan memang depa takkan merasa keadaan ngajar 500 budak dlm satu masa di dewan yang macam besar tapi hampeh...tutorial tak bleh buat apa lagi nak trace attendance...aiyarkkk...menyirap darah aku kejap, tapi relax la, sooner or later depa faham la tu...kalau tak faham gak tak bleh buat apa la...

T'hari telefon cikpah dan kami pun berbincang la...ha ha ha dia gelak besar bila ingatkan betapa garangnya aku kelmarin...dan aku berazam next meeting aku nak duduk diam2 je la...malas nak layan orang, dan malas nak contribute apa2 lagi...kalau ada isu pun aku tak nak campur tangan lagi. Payah la diorang ni.

Kami brunch hari ni, kat SRW, nyum2 juga la tapi, maybe sebab lapaq tahap apa tak tau la...makan tak hingat dua2 orang. Perut dah lapaq balik, dah dekat 5pm ni, abang bulat kata nak balik awal sebab nak pi makan, dua2 lapaq dah...ambik kau awal sangat lunch kwang3...

Hmmm so bermula dari saat ini aku nak dok dediam dlm bilik, siap kerja2 aku, kat meeting pun nak duduk dediam...tak nak komen or kritik or apa2 yang akan menghangatkan keadaan...bior le apa nak jadi pun aku malas dah...lantak la apa nak jadi pun.

Ciao.

~dariBMkeKK~

No comments: