Monday, February 06, 2006

Syoknya cuti...

Salam,

Wow...seronoknya cuti kali ni...lama bercuti dan berjalan2 sakan...kira berbaloi la. Mak dengan abah dah balik Penang sedihnya...terasa sunyi plak rumah tu, tapi tak pe next time aku ajak lagi ramai2 yang lain mai lepak rumah kami. Abang bulat pun tak kisah nak bawa pi jalan2...ntah la dia kalau belah dia mai biasa2 je, tapi Alhamdulillah ada tetamu belah aku dia ok...yang aku pasti kami tak meminta lebih2... mana bawa kami ikut, kalu belah dia demand juga kadang2 tu...biasa le no komen!

Kami beli kereta baru...Optra, selesa sangat...biasa le kalut le org S nak tau kereta mcm mana...isk boring gak. Biasa2 dah le...tambah boring sebab aku ada share dlm kereta tu nanti2 diorang akan ingat itu kereta abang bulat...tolong sikit ye... aku bukan la nak berkira cuma hormati aku as a shareholder (kwang2...) macam bisnes plak :) tapi aku tak kira...ntah la aku bukan tak nak berbaik tapi diorang ni lain skit bila kita berbaik diorang mcm lebih2...hujung2 bulan nak RM hmmm payah la... dengan abang bulat tak pe la adik diorang aku malas nak layan la.

Aku nekad lepas ni aku tak nak pi rumah no 12 lagi...biar le apa2 hal pun, diorang ni main sedap mulut je nak komen itu ini, tak fikir ke apa perasaan orang lain. Tak pe la...kalau diorang ingat rezeki lepas kahwin ialah anak sahaja...sedangkan rumah, kereta, gaji dll juga rezeki...tapi payah kalau bertekak dengan orang kurang IQ ni, tak pa la kalau sampai beranak pinak diorang bleh duduk rumah free, insyaAllah aku tak nak at least ada rumah sendiri senang skit. Lantak le...sama je anak beranak dan menantu...malas la nak layan bukan diorang bagi nasi kat kami pun...tapi sakit hati la juga, memang aku nekad habis...susah kalau kenal dengan orang tak puas mengawal hidup anak2...sampaikan anak orang pun dia akan sibuk juga, manusia mcm ni pun ada. Yang haru kita kenal plak...isk tensen gue.

Aku puasa hari ni...dah dua tiga kali terlelap...blom pukul 10 lagi, isk mcm mana ni... macam letih je, tapi tak pa try juga, puasa sunat sebab dah habis ganti pun...

Stop sat....nak sambung buat soalan midterm.

=====================================================================================

1 comment:

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »