Thursday, February 23, 2006

Dah siap pun...

Salam,

Lega sikit sebab banyak benda dah siap untuk semester ni:

1. Mid term exam dah buat, nak grading je.
2. Soalan final exam dah siap, esok nak bawa ke mesy sekolah.

Ok la tu...lepas ni nak fikir tajuk 2nd assignment habiskan semester ni sebab dah malas nak ngajar he he he...cuti lama sikit bulan 4 - 7 hmmm seronoknya, gumbira rasanya. Hopefully dapat buat 1 paper atau buku oklah...nak pi present malas banyak sangat prosedur la ni...3 kali dah cukup la kot.

Petang ni balik lepas maghrib...hmmm tak pa la kesian plak dekat abang bulat, sure dia nak buat notes untuk kelas esok, aku bleh update blog ni dan sembil baca blog orang sambil buat keja yang tak pernah selesai dll...tapi lapaq la...kenapa la aku tak beli apa2 tadi buat jajan sblm nak dinner...malam ni ntah la nak pi dapur mana plak. Aku ikut je...asalkan ada benda masuk perut.

Malam abang bulat pi driving range, bleh la aku tengok citer Filipin yang pada aku best...pada org lain tak tau la...hmm dah pukul 5pm, jiran aku dah siap2 nak balik kot dah dengar dia kemas2 meja dia, balik la Dr, duduk lama2 pun bukan ada kerja, aku lain la ada kerja part time, blogging ke ke ke...

Lunch dengan Ja, biasa la dok berangan dua2 orang nak buka kedai makan la plak, kat sini makan memang la payah, sebab tak berapa sedap, ikan, udang, ketam murah tapi ayam juga yang depa masak, yang lagi maleh tu fishball, hotdog juga yang dimasak...arghhh tensen sungguh. Kalau masak ikan bleh mcm2 masakan, masak lemak, masak sos, masak kicap, masak halia, kari tu memang tetap la...isk takkan la nak buat surat layang bertajuk : menu2 cadangan.

Ha ha ha, lawak sungguh anak Ja, dia dok puji air oren aku sedap, biasa la budak2... kreatif skit je, aku bancuh oren dan masukkan dlm botol mineral kecik2 sebab tu sedap, kalau masuk dlm botol besar mungkin kurenggg kot...

Alamak esok ada meeting soalan xm...dari 9am....jangan tanya pukul berapa habis, sebab silap2 sampai petang pun tak siap lagi...ntah2 bersambung Jumaat dan Isnin...biasanya mcm tu la...tak tau la mcm mana nak buat lagi, sure pening kepala orang baru, kami yang lama2 ni dah faham sangat, yang baru2 tu kesian la juga. Tak tahu la mekanisme apa lagi yang nak digunapakai untuk memastikan kelancaran perjalanan urusan penyediaan soalan ni (perghhh ayat formal...) kalau yang buat soalan ok senang citer yang KO payah tu...dan yang palin malas, soalan orang beria dia komen, tang soalan dia hah hancusss...macam2 la manusia ni. Yang best lagi semester lepas ada sorang ni dia bleh datang meeting, komen bersungguh2, bila sampai turn dia bentang dah hilang....pi buat soalan, apa kejadahnya dok komen soalan orang lain...tapi soalan sendiri tak siap lagi....isk isk isk dunia dunia...

Lapaq la petang ni sweets pun dah habis...mcm mana ni? Minum banyak2 berulang pi toilet plak...ada lagi sejam kat opis ni...bleh tahan ke? Tiba2 teringat kacang hijau dan keropok dalam tupperware tu...nyum nyum sure sedap kalau makan petang2 ni...aku ada kettle dkt opis ni tapi tadak kopi ka, milo ka nak bancuh buang karan juga, kalau bancuh benda2 tu nak cuci cawan plak malas... he he he so minum je air kosong ni...toilet pun bukan kena bayar...FOC je.

Oklah...stop sini malas nak menaip lagi...chalo!

~dariBMkeKK~