Friday, April 05, 2013

2013 dah

Salam,

Ohhh my blog... dah berkurun tak tulis kat sini... busy ke? Busy la juga... maklumlah bekerja semula lepas bertahun bercuti :D Adoilah... byk benda nak catch up. Tapi lepak je sebenarnya... ye la nak buat kalut pun bukan bleh siap semua benda dlm sekelip mata.

Selasa 2/4 barulah dapat celebrate b'day Yayan... dah 2 tahun budak kecik tu... tak kecik la sebab memanjang je... dah rupa budak umur 3 tahun dah. Alhamdulillah memang la rezeki dia... sampai skrg boleh minum ASI [hehehe... istilah Indo...check sendiri ye]

Bulan 21 - 24 Mac kami pi HK... bestttt... bawa Chu dan teacher... beramai-ramai. Tak sangka HK best mcm tu... terasa nak revisit... ahaks... angin nak jalan-jalan mai dah. Maklumlah budak2 dah besaq... kalau masa depa kecik dulu teringin pun tak layan la sangat... tapi la ni... hahaha... [gelak jahat...]

Ada macam-macam benda jadi... berita sedih, berita gembira, berita suam-suam kuku...tapi semua tu rasanya biasa-biasa je... tadak la yg kronik, Alhamdulillah.Tapi bab kesihatan abah yang kami risau... makin teruk dan makin misteri. Harap yang baik-baik saja. Aminnnn!!! Kesian kat mak dan kak M :(

Oklah... takat tu je la yang boleh tulis pun... bukan rajin sangat hehehe...daaaaaaaaaaa... opssssss anda pilih apa? Saya pilih ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................menunggu keputusan PRU 13 di TV sahaja :P

Tata

~dariBMkeKKkesTirkeKK ~


3 comments:

Kakzakie said...

oh baru nak tulis balik ye.
Selamat berblog kembali.

College essay writing said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Alinlai said...

kakzakie,

hehehe... lama tinggal berabuk dah ni :)