Monday, April 09, 2012

Menonton ABPH 20*2

Saalam,

Kikiki... sabar je la... layan juga anugerah ni. Tapi ye la...kalau kat M'sia pun memang aku akan layan, jadinya dah ada kat net layan le juga ;) ada juga artis yang tak berapa nak kenal. Biasalah tu kena la juga ada orang baru...kalau muka lama je kat TV sapa nak layan TV :D

Okey je kan, alah nak expect macam Oscar tu tunggu le dulu... 10, 20 tahun lagi kot...even BAFTA Awards pun hampeh gak... lagi boring kadang2 tu. Baca komen kat newspaper mcm la teruk sangat... isk nak hebat macam mana lagikan? Itu-itu je yang industri kita ada... terima je la.

Hari ni ada makan-makan lagi kat rumah kak Isma... makan sungguh. Start makan pukul 3pm... sedaq2 dah 6pm hahaha....makan sakan. Nasi, lauk, desserts semua sedap2 kek b'day twin boys pun sedap... Dengan tauke pun lena lama tak sedaq habaq... kakak2 dok main sakan kat backyard dan bilik atas....makanya kita pun makanlah. Makankan salah satu hobi ;)

Wah sedapnya suara Bob... tapi dengar suara je tak nak tgk muka dia sebab dia mekap tebalkan? kekeke....iskkkk

Ok...stop dulu mau lena...ngantuk tata.

~dariBMkeKKkestiR~