Tuesday, March 22, 2011

Erkkk...

Salam,

Opss...lagi 20 hari? Ahaks... mmg tak bleh nak jangka akan lambat atau cepat sebab budak2 ni dulu kembar... special skit kalau kembar, mmg biasanya awal. Tapi amatlah diharapkan akan cukup haul... kalau 11/04/2011 tu pun memang cantik la... Mama likes kekeke...

Alhamdulillah masih semangat waja... cuba buat keja juga yg mana termampu... ada lagi 3 hari ganti posa hu hu hu... insyaAllah kalau minggu ni dpt 2 hari minggu depan 2 hari lagi cukuplah. Nanti Syaban ke posa sunat je.

Ehhh batuk plak, tak pe balik singgah beli lemon... nnt sblm tido minum air madu + lemon, itu je petua yang jalan setakat ni. Ubat tak bleh nak makan / minum sangat... kena la jaga jugakan. Jumaat ni ada check up lagi, tunggu je la apa komen... setakat ni mmg positif jer, tadak masalah kencing ke, darah ke apa ke... legaaaaaaaaaaaaa... ;)

Agaknya kat sini makan benda yang berkhasiat je kot... mmg kami jarang mkn junk foods dll... bkn sebab apa, sebab tak sedap, baiklah mkn nasi hahaha... kenyang perut suka hati. Budak2 ni pun kureng makan junk foods... kalau nasi hmmm lauk simple pun bleh habis sepinggan. Bagus juga tu. Minum pun jus, tak pun air panas... ais dah lama tak minum... hahaha sejuk2 camni mana le nak cari ais... tp ada plan nak buat skit sebab nak minum dgn IRN Bru hahaha... nak minum saja nnt sakit perut plak... kalau letak ais kurang skit gas, kalau tidak lepas bersalin nanti 2 bulan la tak dpt minum tgk je la. ;)

Last trip ke Glasg*w beli nangka dlm tin hahaha... mujur ada rasa juga, ohhh ya nak buat pengat la... buka posa hari ni sayang la plak nangka tu. Yezzarrr... lepas bersalin tak bleh makan benda2 angin ni... dah la sini sejuk, seriau plak.

Ok... stop dulu... dok belek2 menu dlm pantang hahaha... nnt abang bulat bleh tlg masakkan. ;)

Tata

~dariBMkeKKkesTir~

2 comments:

KakNi (CikNi Ahnie) said...

Oh no oh no... kalau teringin benda2 sejuk camno ek... dah lar sojuk kat sana...

Alinlai said...

cik Ni,
insyaAllah tak teringin sebab alahai bkn lama sangat pun 44 hari tu ;) makan je benda2 yg bleh mkn :) yang tak bleh mkn jgn dimakan dulu kekeke...