Sunday, June 13, 2010

Minggu sakit...

Salam

Perghhhhh... dah lama tak sakit perut tahap gaban... dekat seminggu cirit birit, muntah2... terus badan ringan ... tapi tak selesa la plak. Tak tau pasal apa sebab semua yang dimakan...sama saja dengan apa yang depa lain dlm rumah ni makan ... hmmm tak pe la... orang kata kalau sakit tu salah satu cara nak cucikan dosa-dosa kecil... insyaAllah harap-harap kurang dosa... tambah pahala aminnnn!!!

Kesian dekat abang bulat dan budak-budak ni... depa pun tgk pelik semacam je mama dok baring berbungkus macam lepat... nak duduk tak selesa, baring mengiring la... tetiba bangkit lari laju pi toilet hahaha.... sabo je la.

5 hari tak menulis... lepas tu rasa dah seriau erkkkk tapi tak pe la... buat camno dugannnnnn....

Alhamdulillah kelmarin [Sabtu, 12/6] dah lega sikit... harapnya hari ni lega banyak ;) lepas ni kena lebih berhati-hati... haru sungguh.

Itulah... update kali ni daaa...

`dariBMkeKKkeStIr`

5 comments:

Ilah said...

take care lin... dah pernah merasa begitu, memang seksa. Kalau cirit-birit di sini selalunya minum 100+, di sana tak pasti apa yang seangkatan dengannya.

~Nine said...

Ala kesiannn mama!!
hehhehe....Tak pe sakit menghapuskan dosa2..hahahhaha

Alinlai said...

Ilah,
sini ada la yg lebih kurang 100+ tapi tak teringat nak minum masa tu kekeke mujur jumpa ubat yang sesuai, lepas mkn ubat tu Alhamdulillah lega... tp badan memang lemah dan terasa lapaq sesangat... hu hu hu... la ni kena makan la bagi ada tenaga skit

Pika,
tu la pasai...harap2 camtu la kan ;)

Kak Long said...

jaga diri...kat sini pun musim demam gak

Alinlai said...

Kak long,
terima kasih ... insyaAllah kena jaga diri sokmo, sakit haru juga kat sini... susah nak jumpa Dr kena buat appointment bagai... baiklah makan ubat sendiri jer :)