Tuesday, July 12, 2011

Kisah 3 ketoi

Saalam,


Ni la kenderaan baru 2 ketoi hahaha... scooter tp transform jadi chopper bleh? Tatau la nak kata kreatif ka nak menjahanamkan benda ... layan je la. Muka Barbie tu dah tadak ... dah patah, bahaya kepada bot-bot kecil jadi buang terus senang cite.







Yang ni pulak buai 'tauke' ada lagu2 dan buai sendiri [guna bateri] kawan bagi... anak2 depa dah besar... kadang2 budak besar pun naik juga ni kena pantau sokmo le... tauke duduk dlm buai ni siap pegang besi kiri kanan... perghhh kelesssssss. Tak kisahlah janji dia mau duduk dan berangan2... biasanya terlelap le... yang haru tu lagu2 buai ni pun bleh buatkan kita terbuai2...ngantuk haru sungguh.

Hari ni pi opis sekejap... duduk le depa 3 ketoi dgn papa... tapi biasa dah pun. 1st time tinggalkan tauke... dia minum susu skit2 jer dari botol...tapi bagi direct memang dia pulun la... sepanjang dekat 4 jam tu dia lebih banyak lena. Frust kot hahaha... apa-apa la tauke :)


Itu saja...nanti ada masa update lagi tata


~dariBMkeKKkesTiR~






6 comments:

cts said...

sikitnya tauke minum..kak lyn, anak sy minum 7 oz semasa sy keluar 2 jam setengah..maybefirst time minumbottle kot..

Hasfazilah said...

mogok! nak ori juga :D

Alinlai said...

ct nini,
dia tau k lyn kuar 4 jam jer... blk tu dia pau betoi2 la sabaq je la, sblm ni dah pernah bg guna botol ok jer minum :) tp kalau lama skit minum juga tu kekeke

ilah,
hahaha... tu la, manja skit tauke ni... layan je la :D

kuetat said...

apesal kau panggil kecik tu tauke..?

jem..

Nine said...

Waugh..hebatttt.depa buat copper arghhh... Kelesssss

Alinlai said...

Jem,
apak dia ler yg start panggil camtu... lps bg dia pakai seluar pendek apek hahaha....

Pika,
tu ler...kreatif sungguh :P